ISKM48 Service design workshop

#AI #chatbot #virtualassistant

✅ Kompetence

Postavit a otestovat chatbota.

👥 Klíčové osoby

kolegové z Feedyou & náš tým

🧠 Reflexe

Service design workshop je unikátní v tom, že je pokaždé o něčem jiném a aktuálním. Tentokrát snad předběhl dobu.

Lektoři z Feedyou přišli s tématem chatbotů, virtuální asistence, umělé inteligence a jejím využití v podpoře automatizované komunikace.

Ještě před érou ChatGPT.

Zároveň nám poskytli patřičné technické zázemí a metodickou podporu, abychom mohli vytvořit a otestovat vlastní prototyp chatbota.

Spolu s Adamem, Aničkou a Gábi jsme vytvořili chatbota, který pomáhá prvákům na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity.

Vzpomněli jsme si totiž, jak obtížné bylo se ve všem zorientovat.

Byla to sranda, protože jsme si hráli s různými scénáři, a nebyla to sranda, protože promyslet skutečně všechny relevantní scénáře se ukázalo jako velmi komplexní úkol.

Podrobněji o tom píše Gábi na Mediu.

Klobouček všem, kteří chatboty dokážou dotáhnout do použitelného konce.

Teď — s pomocí ChatGPT — by všechno bylo mnohem jednodušší!